مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-23سياسي

پنج شنبه های شهدایی| ملائکی از خاک به افلاک؛ پیش قراولان عرصه ایستادگی و جانفشانی


شهید علی رحمانپور از شهدای اهل سنت بخش صحرای باغ لارستان،از شهیدان دوران دفاع مقدس است که ققنوس وار در مسیر دفاع از سرزمین ایران اسلامی خدمت کرد و آسمانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه ایران، نوجوانان و جوانان ما که تجسم گران رشادت، غیورمردی و دلیری بوده اند خود را به مناطق جنگی می رساندند تا از میهن اسلامی خود دفاع کنند.

علی رحمانپور از شهدای اهل سنت بخش صحرای باغ لارستان، از همان جوانان پاک و دل از دنیا بریده ای بود که رهسپار جبهه جنگ شد و در میدان حق علیه باطل دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.

قصه زندگی شهید علی رحمانپور که در منطقه کرمانشاه و جبهه  سرپل ذهاب به خدمت و دفاع از میهن اسلامی مشغول بوده است را برادرش حسین رحمانپور در گفتگو با خبرنگار فارس حکایت می کند.

حسین که هفت سال از شهید علی،کوچکتر است اما به طور دقیق برادر شهیدش را می شناسد و کتاب زندگی و سرگذشت او را به یاد دارد برایم می گوید: علی فرزند پنجم خانواده ما بود، تحصیلاتش را فقط تا مقطع ابتدایی ادامه داد و پس از آن به دلیل شرایط دشوار زندگی عشایری پدرم، علی کمک و در خدمت پدر بودن را بر مدرسه ترجیح داد.

خادمی مردم، صفت بارز شهید رحمانپور از حسین پرسیدم شهید علی رحمانپور چه ویژگی اخلاقی بسزایی داشت که زبانزد همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های شهدایی| ملائکی از خاک به افلاک؛ پیش قراولان عرصه ایستادگی و جانفشانی

پنج شنبه های شهدایی| ملائکی از خاک به افلاک؛ پیش قراولان عرصه ایستادگی و جانفشانی